A COPY DEPO kellék, illetve alkatrész nagykereskedés kizáróag viszonteladók és szervízek részére

NYITVA TARTÁS:

 Hétfőtől - Csütörtökig: 8.00h - 16.30h

 Péntek : 8.00h - 15.30h

Elérhetőségek


E-mail:
copydepo@copydepo.hu
rendeles@copydepo.hu


Telefonos rendelés
:
(06-1) 383-1580,
(06-1) 222-2357;
Fax: (06-1) 222-2359

Szállítás


Szállítóink:
Gróf Imre, Pető Zsolt

Ingyenes kiszállítás Budapesten 80.000 Ft felett a rendelés másnapján.

Posta:

naponta 14 óráig leadott rendelés esetén, másnapi kiszállítás


GLS - SPRINTER

Csomagfeladás következő napi kiszállításra (munkanap) :

 Hétfőtől - Csütörtökig: 8.00h - 16.00h

 Péntek: 8.00h - 14.00h

 Szombat - Vasárnap : ZÁRVA



TRANSZPORTKÁR

Kérjük a szállítóval jegyzõkönyveztetni.
Ezek alapján tudjuk a kárt érvényesíteni.


ÁRAK

Áraink ÁFA nélküli NAGYKER árak, telephelyünkön történõ átvétellel.

FIZETÉSI FELTÉTELEK


Áraink KP., ill. rövid (3-5 nap) utalásra vonatkoznak. Ettõl eltérni egyedileg lehetséges.

VISSZÁRU »»»» Direkt link

Összefoglaló

A visszáru átvételének elsődleges feltétele az érvényes Copy Depo Hungary Kft. által kiállított „visszáru kérelem„ nyomtatvány csatolása a termék mellé. A visszáru kérelmének leadása weben keresztül történik, a számla átvétele után 48 órán belül.  

Amennyiben a visszárus termék állapota nem felel meg a Visszáru kérelem nyomtatványon jelzettnek, vagy a nyomtatványon leírt feltételek nem teljesülnek, akkor ezt jóváírás nélkül visszajuttatjuk az Önök cégéhez. Ilyen esetekben a visszaszállítás költsége Önöket terheli.

A számla keltétől számított 48 órán túlmenő visszárut 10% levonással vesszük vissza és utána minden egyes eltelt 14 napon túl további 10% levonására kerül sor. A 90 napnál régebbi számlát nem áll módunkban visszáruzni, de Braun Katalintól kérhet árárajánlatot az eladásra szánt termékeiről. (katalin.braun@copydepo.hu)

A kérelem elbírálásának eredményéről e-mailben értesítjük.

 

A visszaigazolás elévülése 1 hét.       


GARANCIA »»»»» Direkt link

Összefoglaló

A garanciális ügyintézési folyamat csak abban az esetben indul el kivétel nélkül, ha az áruhoz leadott nyomtatványokat hiánytalanul mellékelték. A szükséges dokumentumok: weben lejelentett adatlap nyomtatott példánya és tesztoldal. Ennek hiányában garancia nem érvényesíthető a helyszínen, illetve a csomagban érkezett garanciális termékek a dokumentumok hiánya esetében, visszaküldésre kerülnek az Önök cégéhez. Ilyen esetekben a visszaszállítás költsége Önöket terheli.

A sérült küldeményről minden alkalommal jegyzőkönyvet kell kiállítani a szállítmányozó partner futárával. Cégünk elutasít minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és a kézbesítéskor készített jegyzőkönyv másolatáról.

Az eredeti HP festékkazetták (tonerek)  garanciális ügyintézéséhez minden esetben az alábbi dokumentumokra van szükség:

  •  vásárlást igazoló számlamásolat
  • kellék állapot oldal
  • amennyiben a kellék állapot oldalon nem látható a hiba, tesztoldalt kérünk, amin a hiba jól látszik

Ennek hiányában a garancia nem érvényesíthető a helyszínen, illetve a csomagban érkezett garanciális termékek a dokumentumok hiánya esetében, visszaküldésre kerülnek az Ön cégéhez. Ilyen esetekben a visszaszállítás költsége Önt terheli.

A fenti dokumentumok bemutatása, nem indokolja automatikusan a garanciális cserét/jóváírást , csak a garanciális ügyintézés elindításához szükséges.

Garanciális ügyintézés:

Horányi Attila

Ujfaludszky Ferenc